poniedziałek, 21 marca 2011

FAZA I - DZIEŃ 8

JADŁOSPIS - DZIEŃ 8
I: "Kanapki": sałata lodowa, wędlina, ser żółty odtłuszczony, papryka + galareta
kawa bez cukru z mlekiem 0,5%
II: serek wiejski lekki (3%)
III: sałatka (sałata lodowa, pomidor, papryka)
IV: galaretka szpinakowa
V: zupa pieczarkowa
V: migdały (w ciągu całego dnia)

ĆWICZENIA:
6 Weidera: dzień 8: 8 cykli (8 powtórzeń każdego z ćwiczeń), 3 serie

GALARETA SZPINAKOWA
Nudzą mnie już trochę te warzywa, więc postanowiłam im nadać trochę inną formę.
Przepis znalazłam gdzieś w internecie i zmodyfikowałam na własne potrzeby.

SKŁADNIKI: 1 filet z kurczaka, mrożone warzywa: szpinak (pół paczki ), fasolka szparagowa (pół paczki), brokuły (pół paczki), 2 jajka, 1 opakowanie żelatyny.
Przepis jest bardzo prosty. Gotujemy pokrojonego w kostkę kurczaka z przyprawami - powstaje coś a'la bulion. Potem dodajemy do tego warzywa, a na koniec żelatynę rozpuszczoną w szklance gorącej wody. Przyprawiamy w zależności od potrzeb - ja dodaję dużo czosnku, idealnie komponuje się ze szpinakiem i brokułami. Powstaje taka zielona gęsta masa, przez szpinak, nie wygląda zbyt apetycznie :) Ale szpinak generalnie nie wygląda zbyt apetycznie. Ja akurat bardzo lubię, więc nie próbowałam bez, ale pewnie też jest dobre (można np dodać jeszcze kalafior, a w kolejnych fazach groszek, kukurydzę, marchewkę).
Jajka gotujemy, kroimy i wrzucamy do salaterek, a następnie zalewamy zieloną masą i wkładamy do lodówki na kilka godzin. Można też wrzucić jakąś zieleninę, np. pietruszkę jak ktoś lubi.
Tak jak normalną galaretę - można to skropić sokiem z cytryny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz