piątek, 18 marca 2011

FAZA I - DZIEŃ 5

JADŁOSPIS - DZIEŃ 5
I: jajecznica (3 jajka, pomidor, plasterek serka topionego light) + kawa bez cukru z mlekiem 0,5%
II: serek wiejski
III: sałatka: sałata lodowa, pomidor, tuńczyk
IV: brokuły
V: ryba pieczona w folii, szpinak, kalafior, brokuły
kawa z mlekiem 0,5%
VI: ser biały (pół kostki) + jogurt
VII: orzechy włoskie (w ciągu całego dnia)

ĆWICZENIA:
6 Weidera: dzień 5: 6 cykli (6 powtórzeń każdego z ćwiczeń), 3 serie
1,5 godziny na siłowni.

Pierwsza wizyta na siłowni od czasu diety. Nie było tak najgorzej. Aby nie paść, przed wyjściem wypiłam jeszcze małą kawę. Kofeina faktycznie dodała mi trochę energii i pobiegałam nawet trochę na bieżni. Oczywiście brak węglowodanów daje o sobie znać i nie mam tyle siły co zawsze, ale generalnie było całkiem nieźle. Poza tym że zaraz po siłowni padłam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz