wtorek, 22 marca 2011

FAZA I - DZIEŃ 9

JADŁOSPIS - DZIEŃ 9
I: omlet (2 jajka, wędlina, ser żółty 13%)
kawa bez cukru z mlekiem 0,5%
II: serek wiejski lekki (3%)
III: sałatka (sałata lodowa, pomidor, papryka), galaretka szpinakowa
IV: sernik South Beach
V: kurczak z cukinią
VI: orzechy laskowe (w ciągu całego dnia)

ĆWICZENIA:
6 Weidera: dzień 9: 8 cykli (8 powtórzeń każdego z ćwiczeń), 3 serie

SERNIK SOUTH BEACH
Zainspirowana twarogowym spodem do pizzy, który wyszedł naprawdę bardzo dobry, postanowiłam go przerobić na słodką wersję.
Przepis podobny - ucieramy 3 kostki chudego twarogu z trzema żółtkami i 2 łyżeczkami słodziku. Osobno ubijamy 3 białka. Mieszamy wszystko razem, można dodać odrobinę olejku (migdałowego, waniliowego lub innego). Taką masę wykładamy na natłuszczoną (oliwą z oliwek) blachę. Warstwa nie powinna być zbyt wysoka, bo może się nie dopiec. Pieczemy ok 60 minut w temperaturze ok. 180stopni.
Taki sernik wiadomo nie wyrasta, ale wygląda na upieczony i jest jadalny :) Kusiło mnie żeby dodać proszku do pieczenia, ale na pierwszej fazie wolałam nie ryzykować.
Taki świeżo upieczony też jest dobry. Ale po schłodzeniu posmarowałam go jeszcze masłem orzechowym. Wyszło coś naprawdę dobrego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz